26 Mac 2010

Exam datang lagi

EXaM.....tu dia dia mai dah.exam oum aku akan stat 7,9 dan 12 April ni.Alhamdulillah x larat2 pun dah masuk semester 7 dah.tadi sumbit borang cuti amik exam,CUTI TANPA REKOD.tula untung jadi kakitangan kerajaan .nak exam siap bagi cuti .gaji jalan cam biasa.swasta ada bagi ke???rasa2 x dek kan...hehehe...tapi kadang2 org kutuk gomen...walaubagaimanapun aku tetap bangga jadi kakitangan kerajaan,dah 13 tahun dah jd cegu ni.perkembangan...???banyak.eehh..tadi nak crite pasal exam dah melalut la plak.ok.crite pasal oum .aku study ni memang senang banyak,siap ada modul.tinggal selak dan baca je.exam..??? jawapan sume dalam modul tuh...sapa x nak.pelbagai kemudahan diberi kepada kami ni.yuran ??? kerajaan bayar dulu.kira abis study baru kami bayar.tupun installmen..hehehe..:)) ansuq2..kata org kita.emmm..memang untungla student macam aku nih.setiap sem bayar RM120 saja.untuk 3 subjek.3 bulan pas tu exam.asgmen 3 paper ngan exam skali.setgh bln rehat sat.so dlm 2 minggu ni,aku mybe tutup sat teratak yg bagi aku dah indah dan syahdu.aku bagi hangpa dgq lagu yg syahdu mahdu.insyaallah pas je exam aku akn stori mori kat hangpa no..soo my prenn see u next and another time.i'll miss u all....c yeeaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan