23 Januari 2011

baru 3 minggu........

assalamualaikum sahabat2 ku yang melayari ruang ku ini...eemm..ni baru berkesempatan menulis utk titipan kwn2 yg menjengah.sudah 3 minggu kite mulai tugasa ..eh..eh..kite plak,,saya mulakan tugasan sebagai gugu..sudah mcm2 tugas ku terima dan kubuat,,sampai terpaksa jumpe doktor sebba sesema dan ilang suara..punya penangan keje yg amat terbebabn..dengan tugasan di rumah lagi..atau badanku yg udah tuek...kuikuikui...ntah pa lagi..alhamdulillah myra nampak sudah ada keupayaan utk bergerak atau maju ke depan..agak malas kot..bejalanpn sudah mau juge..syukur..kesabaran tetap ade dlam diriku..anak2 semuanya sudah sekolah..naufal sudah masuk tadika..so rutin harian ku sedikit berubah la...bangun mesti pukul5..kalau lewat maka lewatla masuk sekolah..siap2 pukul 6.45 kena keluar umah dah..itupn sampai pintu pagar sekolah sudah pukul 7.15 dah..huuhh...kdg2 tebeban yg amat sgt..suamiky juge yg senang lenang..x mengapala..hanya Allah sj yg membalasnye..maybe sekarang dia besenang lenang mana tahu masa dia sibuk satu hari nanti...hisshh..ape la aku nih..udah melalut.tugasan di sekolah sudah agak berkurangan kerana dah x pegang kelas.jadi guru beredar..atau len maksud x dek anak2 murid utk dijaga..lega skit nak buat perancangan atau kerja2 selaku setiausaha kokurikulum...berat gak atau byk gak keje yg kupikul..thn ni aku umpama diturunkan pangkat ..kalau selalunya aku ngajar thn 5..thn ni aku ngajr tahun 4 la plak..ok gak tapi kena garang lebih skit sbb budak2 thn 3 thn lpas agak nakal katanya..banyak mulut plak..tu..anak2... yg penting depa nak belejar kan...skit je garang nye..so tugasan yg bebaru yg aku terima ialah dilantik menjadi pemantau pertandingan bm peringkaty daerah klanagaa tuh...besar bebanan atau tanggungjawab yg kupikul..allah sj yg tahu ...aku kenala pandai berkomunikasi ngan org kan..hiiiih..gerun plak bila ingtkan kena buat keje 2mcm tu..bolehker?.....minggu ni minggu terkahir utk Januari..lpas tu cuti seminggu raya cina..x sabo rasanya nak cuti mcm lamaaaaa x cuti..hahahaha...ok aku akan ke udara lagi nnti bila free la...wsalam..................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan